KÜLÖNLEGES SZÜLETÉSNAP A BAGOLYVÁR-BIRODALOMBAN

 A lebonyolítás menete:

A születésnapi program kezdete előtt 30 perc gyülekezési időt biztosítunk, amely térítésmentes. (Sajnos előbb nem tudunk vendégeket fogadni, mert a programok közti szünetek szükségesek a takarításhoz és a következő kalandtúra előkészületeihez.)

A gyülekező alatti fél órában az érkező vendégek személyes holmijukat és természetesen az ajándékokat elhelyezik, esznek-isznak, mosdóba mennek, hogy mire a program kezdődik, mindenki készen álljon a tréfás kihívásokra.

A program ideje alatt a csoportokhoz kérünk felnőtt kísérő(ke)t is, hiszen kollegánk feladata a program élményszerű levezetése. (A gyerekek egyéni szükségleteit ivás, papír zsebkendő, stb a kísérők látják el.) A programok a szülők számára térítésmentesek.

Az élményprogram (másfél óra) után a teremben kerül sor a köszöntésre, tortaevésre, és ajándékátadásra. Időtartama általában harminc perc, mely időtartam alatt kollegánk az animációt végig biztosítja.

A következő időpontok közül lehet választani:
10.00 – 10.30 – gyülekezés, 10.30-12.30 – kalandos születésnap
13.30 – 14.00 – gyülekezés, 14.00-16.00 – kalandos születésnap
16.30 – 17.00 – gyülekezés, 17.00-19.00 – kalandos születésnap.

A megrendelés bolcsbagoly@index.hu címen történik, ahol kérjük a következő adatokat elküldeni: megrendelő neve, címe (amennyiben a számlázási cím ettől eltér, kérjük jelezni), mobil telefonszám, ünnepelt neve, életkora, választott program, dátum, gyülekezés-kezdés időpontja. Az időpont tényleges lefoglalása 10.000,- forint foglalóval történik, melyet vagy előre egyeztetett időpontban a helyszínen tudunk átvenni, vagy a következő bankszámlára utalhatják:  Bagolyvár-birodalom kft, UniCredit Bank, 10918001-00000059-65880005.
A közlemény rovatba a megrendelő nevét és a dátumot is kérjük beírni, a pontos nyilvántartás miatt.
Az Unicredit bankfiókban történő személyes befizetés esetén 500,- forintos banki költséget számolunk fel!

A születésnapi rendezvények díja: 1200,-/gyerek/óra. A programot minimum 10 gyerek jelentkezésével (illetve díjának megfizetésével) és minimum két órában tudjuk vállalni. Lehetőség van hosszabbításra is, előzetes megrendelés alapján, akár külön kiegészítő programok igénybevételével. A Bagolyvár-birodalom programjai szülők számára és az ő felügyeletükkel a három év alatti gyerekek számára térítésmentesek.
A papír tányérokat, poharakat, műanyag villát, az enni-innivalókat kérjük hozni. (Hűtőszekrény rendelkezésre áll)
Amennyiben ajánlatunk tetszik, szeretettel várjuk Önöket.

Választható helyszíneink:
Vízivárosi Klub Budapest, I. kerület Batthyány utca 26.
Európa Ház épülete, Budapest-Margitsziget Művész sétány hrsz. 23800.5

Kérem, a következő e-mail címre küldjék el a megrendelésüket: bolcsbagoly@index.hu. Minden hozzánk beérkező jelentkezést visszaigazolunk, az időpont foglalását kizárólag az előleg megérkezése után tudjuk garantálni.
A program lemondására kizárólag a tárgynapot megelőző nyolcadik napig lehetséges, a foglalót ebben az esetben tudjuk visszautalni. Későbbi lemondásnál nem tudjuk a foglalót visszatéríteni, mivel erre az időpontra más vendéget nem tudunk fogadni.

Választható programok:

ÓVODÁSOKNAK
MESETÚRÁK – óvodásoknak és első osztályosoknak

 Mesetúra 1.
A kalandtúra egyes állomásain az ismert klasszikus mesék elevenednek meg. Induláskor a résztvevők átkelnek az Óperenciás tengeren, majd a kurta farkú malac megtalálásával kezdődik a mesefolyam. Ezután segítünk Hófehérkének is, aki szomorú, mert elkóboroltak törpéi. A feladat sikeres megoldása után megfejtik a gyerekek, hogy a gonosz banya milyen állattá varázsolta a csapatkapitányokat. A varázslat közös feloldása után Piroska kosara is az asztalra kerül. A továbbiakban a Hamupipőkével és a Békakirállyal történt kalandok átélése után a boszorkánytanyán tüsténkedünk. A kalandtúra végén legyőzzük a hétfejű sárkányt is.

Mesetúra 2.
A gyerekek óriássá és törpévé változnak, szorgosan gyűjtögetnek a „Tücsök és a hangyák” meséjébe csöppenve. Felébresztik Csipkerózsikát és fel is öltöztetik az esküvőjére, majd a Csillagszemű juhász szemébe nézve varázslatos játékokat játszanak. Pinokkió is megpróbálja próbára tenni a gyerekeket.

Mesetúra 3.
A kalandtúra elején a falánk kis gömböcöt töltik meg, majd segítenek a három kismalacnak felépíteni a házakat. Mind a három kívánság teljesítésében közreműködnek a játékok során és a csapattagok közül többen is Kacor királyként vezényli a többi résztvevő kalandjait.

MADARAK VOLTUNK, FÖLDRE SZÁLLTUNK…
A meseerdőből a boszorkány eltüntette a madarakat, a játékok során a gyerekek segítenek feloldani a varázslatot és előkerítik a kis fészeklakókat. Saját maguk készítik el azokat a bábokat, melyekkel játszani fognak a kalandtúra során.

„80 PERC ALATT A FÖLD KÖRÜL”
A játékok és a fantáziánk segítségével valóban 80 perc alatt megkerüljük a Földet. Induláskor két expedíciós csapat alakul, akik a játékok megoldásáért fabatkákat gyűjtenek a tarisznyájukba. Egy kis természettudományos “bemelegítés” után a különböző földrészeken élő “állatok” begyűjtése a feladat. A következő állomáson a sivatagi “kígyókkal” találkozunk, majd a mérsékelt éghajlati övben “vadászunk”. A “békamentés” viszontagságai után a „sarkvidékre” érkezünk, ahol pingvineket etetünk, majd az utolsó állomáson az éhes “gorillának” gurítunk kókuszdiót.

TERMÉSZETISMERET A TERMÉSZETBEN
A természet tudományos megismeréséhez a játékokat hívtuk segítségül ezen a kalandtúrán, ahol a játékeszközöket is a természet tárgyai adják. A víz körforgását szerepjátékkal ismertetjük meg a csapattagokkal. A Kis Állatkert lakóihoz vezetnek a nyomok, ahol újabb kalandok várják a résztvevőket.

HALLOWEEN KALANDTÚRA – Törpék, manók, koboldok
A misztikus „aprónépek” meglelése, élőhelyük kinyomozása a feladat. A felderítéshez segítséget adnak a tréfás rejtvények, melyeket csapatokban teljesítenek a résztvevők. A skandináv, ír, kelta, germán lények „elevenednek meg” a játék során.

 MIKULÁS MANÓI
Tavaly sietve távozott a Mikulás, a bőröndjéből a ruhái szétszóródtak a mese-erdőben, a rosszcsont Krampusz pedig el is rejtette azokat. A gyerekek a varázserdőben Mikulás segítő manóivá változnak és különböző tréfás, mesés feladatok közös, csapatokban történő megoldásával találják meg a ruhadarabokat.

 BAGOLYVÁR ALKOTÓMŰHELY– kalandtúrához, évszakokhoz és ünnepekhez kötődően
A kalandtúrák után, kiegészítő programként fél-egy órában egyedi alkotásokat készíthetnek a résztvevők a kalandtúrákhoz kapcsolódóan, vagy az évszakhoz, ünnepekhez kötődően.
(A skandináv stílusú használati és díszítő tárgyak egyedisége évszakokhoz és ünnepekhez kötődő aktualitása megkönnyíti az ajándékkészítést, a hangulat megteremtését otthonunkban.) A művészi tárgyak elkészítéséhez segítséget adunk és az elkészített műveket hazavihetik az alkotók.

Iskolásoknak

Mesetúra 1.
A kalandtúra egyes állomásain az ismert klasszikus mesék elevenednek meg. Induláskor a résztvevők átkelnek az Óperenciás tengeren, majd a kurta farkú malac megtalálásával kezdődik a mesefolyam. Ezután segítünk Hófehérkének is, aki szomorú, mert elkóboroltak törpéi. A feladat sikeres megoldása után megfejtik a gyerekek, hogy a gonosz banya milyen állattá varázsolta a csapatkapitányokat. A varázslat közös feloldása után Piroska kosara is az asztalra kerül. A továbbiakban a Hamupipőkével és a Békakirállyal történt kalandok átélése után a boszorkánytanyán tüsténkedünk. A kalandtúra végén legyőzzük a hétfejű sárkányt is.

Mesetúra 2.
A gyerekek óriássá és törpévé változnak, szorgosan gyűjtögetnek a „Tücsök és a hangyák” meséjébe csöppenve. Felébresztik Csipkerózsikát és fel is öltöztetik az esküvőjére, majd a Csillagszemű juhász szemébe nézve varázslatos játékokat játszanak. Pinokkió is megpróbálja próbára tenni a gyerekeket.

Mesetúra 3.
A kalandtúra elején a falánk kis gömböcöt töltik meg a résztvevők, majd segítenek a három kismalacnak felépíteni a házakat. Mind a három kívánság teljesítésében közreműködnek a gyerekek a játékok során és a csapattagok közül többen is Kacor királyként vezénylik a többi csapattag kalandjait.

VI. MADARAK VOLTUNK, FÖLDRE SZÁLLTUNK… – 5-7 éveseknek
A meseerdőből a boszorkány eltüntette a madarakat, a játékok során a gyerekek segítenek feloldani a varázslatot és előkerítik a kis fészeklakókat. Saját kezűleg készítik el a résztvevők bábjaikat, melyekkel játszanak a kalandtóra során.

VII. „80 PERC ALATT A FÖLD KÖRÜL”
A játékok és a fantáziánk segítségével valóban 80 perc alatt megkerüljük a Földet. Induláskor két expedíciós csapat alakul, akik a játékok megoldásáért fabatkákat gyűjtenek a tarisznyájukba. Egy kis természettudományos “bemelegítés” után a különböző földrészeken élő “állatok” begyűjtése a feladat. A következő állomáson a sivatagi “kígyókkal” találkozunk, majd a mérsékelt éghajlati övben “vadászunk”. A “békamentés” viszontagságai után a „sarkvidékre” érkezünk, ahol pingvineket etetünk, majd az utolsó állomáson az éhes “gorillának” gurítunk kókuszdiót.

VIII. KALANDTÚRA FUTBALL RAJONGÓKNAK
A játékok a kedvenc futballcsapatról szólnak, s kiderül, hogy melyik gyerekcsoport az ügyesebb, ki „kezeli jobban” a tréfás feladatokat. A program után jöhet a focimeccs!

IX. „SHERLOCK HOLMES NYOMOZ” KALANDTÚRÁK
A híres nyomozó ismét összehívja segítő csapatát: a Baker street-i portyázók bandáját (a kalandtúrázókat). A segítségüket kéri a nyomozásban, mivel ő máshol nyomoz.

„Sherlock Holmes Stockholmban”
A résztvevők feladata nem egyszerű, mert meg kell találniuk a stockholmi állatkert elrabolt állatait, és leleplezni a gonosztevőt. Egy másik szálon is nyomozás folyik, a bűnjelek és a rendelkezésre álló információk alapján állomásról állomásra egyre közelebb jutnak a résztvevők a megoldáshoz, s bűnöző leleplezéséért öt fabatka nyomravezetői jutalom jár a csapatnak.

Sherlock Holmes Londonban”
A nyomozás a híres főváros nevezetességeinek meglátogatása közben folyik, a résztvevők egymással versengenek, hogy ki tudja előbb leleplezni az elkövetőt. Közelebbről megismerkedünk a híres nyomozóval is, a róla elnevezett múzeumban tett látogatás során. Ezután a csapattagoknak kell rájönniük arra, hová vezetnek a nyomok, a nevezetes helyeken rejtvényeket kell megfejteniük, így  tudják leleplezni a gonosztevőket.

„Sherlock Holmes Párizsban”
Újabb híres főváros, újabb bűntények sorozata várja a gyerekeket. A bűnöző széttépett térképdarabokkal üzent a tettestársának, azt remélve, hogy így a helyszín titokban marad. A csapattagok mégis az elkövetők nyomára bukkannak.

X. BARANGOLÁSOK A MITOLÓGIA MESÉS BIRODALMÁBAN
A csapatjátékok az ókori görög mitológia adott történetei nyomán zajlanak.

A trójai faló – 7-12 éveseknek
Odüsszeusszal együtt „hajót építünk” és elhagyva Ithakát elhajózunk Trójába. A faló előkerítése után a trójaiakon a sor: bevonszolják a falovat a várukba. A csatajelenet után a kincseket összegyűjtve hajóra szállunk és elhagyjuk Tróját.

A küklopszok szigete – 7-12 éveseknek
Odüsszeusszal elhajózunk a rettenetes küklopszok szigetére, ahol együtt próbálunk furfangosan elmenekülni a sziget felbőszült gazdája elöl.

Kirké varázslónő – 7-12 éveseknek
A varázslónő disznóvá változtató praktikái ellenére ember alakban távozhatnak a résztvevők a szigetről, persze ehhez sok kihívásnak kell megfelelni…

Daidalosz és Ikarosz legendája – 7-12 éveseknek
A résztvevők a Daidalosz által épített labirintusában bolyonganak, s az a csapat, amelyik csapat előbb kijut az útvesztőből, már indulhat is a következő játékos feladatért. A gyerekek megismerkednek Ikarosszal is, kipróbálják magukat a repülő szerkezet készítésében és kiderül, melyik lehet alkalmas hőseink számára a meneküléshez.

Pandora szelencéje – 7-12 éveseknek
Kinyílt Pandora szelencéje, de a játékos feladatok megoldása után kiderül, hogy van még remény!

XI. TÖRTÉNELMI KALANDTÚRÁK
Történelmi kalandtúráink az adott kor érdekességeit, különlegességeit állítják a középpontba.

Honfoglalás kori kalandozás 8-12 éveseknek
Történelmi hitelességgel, de nagyon játékosan idézzük meg a Honfoglalás fontosabb eseményeit. Rápattannak falovaikra a csoportosan érkező “eleink” és kezdetét veszi a népvándorlás. Az út folyamán rovásírással leírják a törzsek neveit és “vérszerződést” is kötnek. A túrát sámándobolással fejezzük be.

Mátyás király álruhában és anélkül 8-12 éveseknek
Vidám történelmi kalandtúra, amelyben időjárástól és évszaktól függetlenül a “Duna jegén” megkoronázzák Mátyás királyt a résztvevők, akit maguk közül választanak. “Megostromolják Bécs várát is”, majd sort kerítenek az udvari vidámságokra, az udvari bolond tréfáira és a reneszánsz táncra is.

XII. OLVASÁS-ÖSZTÖNZŐ KALANDTÚRÁK GERONIMO STILTONNAL
A kalandok alapja egy-egy Geronimo Stilton könyv feldolgozása. Előnyben lesznek azok a résztvevők, akik előre elolvassák az adott műveket!

 Bajuszmeresztő hétvége
Kalandtúránkon Geronimo Stiltonnal, a Rágcsáló Hírek főszerkesztőjével (a különböző nyomozások, játékos rejtvények megfejtése kapcsán) együtt fedezik fel a gyerekek az “őrült” görkorcsolya-versenyhez kapcsolódó kalandokat.

A Sajtsárga lakókocsi
A kalandtúrán a gyerekek Geronimo Stiltonnal, Világjáró Vilmossal, Tea Stiltonnal és Pocak Sárával elindulnak Egeresztánba, hogy anyagot gyűjtsenek egy útikönyv kiadásához. A nyomozásokkal, kincskeresésekkel tarkított kalandtúrán a résztvevők a sajtsárga lakókocsi elindulásától az Egeresztánba történő visszaérkezésig kóstolgatják a környékbeli kalandokat.

Időutazás a dinoszauruszok korába
A kalandozók csapatokat alkotnak, majd „beülnek az időgépbe” és az élet kialakulásának korába repülnek. A játékok a dinoszauruszok körül zajlanak, ahol a résztvevők Geronimoékkal együtt élik át a könyv alapján a történetet.

Időutazás az ókori Egyiptomba
Az időgép az ókori Egyiptomban száll le, ahol a történelemből jól ismert fáraóval találkoznak Geronimoék és a kalandozók is. Együtt szórakoztatják az uralkodót bűvész-trükkökkel és tánccal, miközben bepillantást nyerhetnek az ókori élet hétköznapjaiba a játékok során.

XIII. TERMÉSZETISMERET A TERMÉSZETBEN
A növények és állatok országának feltérképezése egy nyomozó játék során történik, ahol a nyomok a Kis Állatkertbe vezetnek…

XIV. REJTELMES SZIGET- A MARGITSZIGET LEGENDÁI 1. – 7-10 és 11-14 éveseknek
Melyik öreg fa rejti a régi korok titkait? Elrejtett „kincs” után folyik a nyomozás, melynek során az itt élő nevezetes fák érdekes történetét is felderítik a kalandtúrázók.

 BAGOLYVÁR ALKOTÓMŰHELY– kalandtúrához, évszakokhoz és ünnepekhez kötődően
A kalandtúrák után, kiegészítő programként fél-egy órában egyedi alkotásokat készíthetnek a résztvevők a kalandtúrákhoz kapcsolódóan, vagy az évszakhoz, ünnepekhez kötődően.
(A skandináv stílusú használati és díszítő tárgyak egyedisége évszakokhoz és ünnepekhez kötődő aktualitása megkönnyíti az ajándékkészítést, a hangulat megteremtését otthonunkban.) A művészi tárgyak elkészítéséhez segítséget adunk és az elkészített műveket hazavihetik az alkotók.

FELNŐTTEKNEK

Rejtelmes sziget- a Margitsziget legendái
Izgalmas kalandtúra várja a résztvevőket, akik csapatokat alkotva közösen bogozzák ki az aktuális bűnügy összekuszálódott szálait. Az eset felgöngyölítéséhez egy kis humorra, csavaros észjárásra, vállalkozó szellemre és csapatmunkára lesz szükség. Tréfás feladatok megoldása segít a kincs megtalálásában és a tettes leleplezésében. A bűnözők megtalálásért járó zsetonokkal licitálva a résztvevők fontos nyomravezető információkat kaphatnak, melyek a rejtekhelyhez vezetnek. Az eset felgöngyölítése közben több, a Margitszigeten élő nevezetes fa is feltárja titkát.

BAGOLYVÁR ALKOTÓMŰHELY– kalandtúrához, évszakokhoz és ünnepekhez kötődően
A kalandtúrák után, kiegészítő programként fél-egy órában egyedi alkotásokat készíthetnek a résztvevők a kalandtúrákhoz kapcsolódóan, vagy az évszakhoz, ünnepekhez kötődően.
(A skandináv stílusú használati és díszítő tárgyak egyedisége évszakokhoz és ünnepekhez kötődő aktualitása megkönnyíti az ajándékkészítést, a hangulat megteremtését otthonunkban.) A művészi tárgyak elkészítéséhez segítséget adunk és az elkészített műveket hazavihetik az alkotók.